IT Diensten

Voorkomende IT diensten

E-mails worden vaak als ongewenst gemarkeerd wanneer ze worden ontvangen in de ongewenste e-mailfolder van de ontvanger. Dit kan een groot probleem zijn voor bedrijven die afhankelijk zijn van e-mailcommunicatie voor hun dagelijkse bedrijfsvoering. Gelukkig zijn er een aantal dingen die u kunt doen om ervoor te zorgen dat uw e-mails veilig aankomen bij de ontvanger. Hieronder staan een aantal stappen die u kunt nemen om dit probleem op te lossen:

  • Spam e-mail

    Verzendlijst: Zorg ervoor dat u een verzendlijst gebruikt van mensen die uw e-mails willen ontvangen. Dit zorgt ervoor dat uw e-mails alleen naar mensen gaan die er om vragen, waardoor de kans op markeren als ongewenst kleiner wordt.

  • Reputatie: Houd de reputatie van uw domein in de gaten. Dit kan worden gedaan door de IP-reputatie te controleren van de mail server die u gebruikt. Als uw domein een slechte reputatie heeft, kan dit een reden zijn waarom uw e-mails als ongewenst worden gemarkeerd.

  • Afmeldlink: Zorg ervoor dat u een afmeldlink in al uw e-mails opneemt. Dit geeft de ontvanger de mogelijkheid om zich af te melden voor uw e-mails als ze dat willen. Dit kan helpen om uw e-mails van de ongewenste e-mailfolder te houden.

  • Inhoud: Zorg ervoor dat uw e-mails relevante en waardevolle inhoud bevatten. Als uw e-mails irrelevant of ongepast zijn, zullen ze waarschijnlijk als ongewenst worden gemarkeerd.

  • Authenticatie: Zorg ervoor dat u uw e-mails authenticeert door gebruik te maken van technologieĆ«n zoals DKIM, SPF en DMARC.

Wij hebben heel veel bedrijven geholpen om te zorgen dat de e-mails die ze versturen niet meer wordt gezien als ongewenst. Wij richten ons vooral op de technische oplossingen, en wij geven de klant adviezen om te voorkomen, dat ze in de toekomst weer worden geblokkeerd.

Neem contact met ons op dan helpen we u graag.